0030{{ قرارد داد با اولیاء }}
0030{{ قرارد داد با اولیاء }}
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

7. در زمان برگزاري مراسم و جشن در مهد كودك و يا اردوهاي تفريحي  از خانواده محترم تقاضا مي شود ضمن همكاري لازم با مسئولين و مربيان هزينه تعيين شده و رضايت نامه را در كمترين زمان ممكن  به مسئولان مهد تحويل نمايند.

 

8. در صورت تمايل به برگزاري جشن تولد فرزندتان در مهد لطفا از يك هفته  قبل اطلاع دهيد.

 

9. نام و نام خانوادگي فرزندتان را بوسيله برچسب روي تمام وسايل او يادداشت نمائيد.

 

10. زمان تمديد ثبت نام و پرداخت شهريه ماه جديد از 27 هر ماه تا نهايتا 3 ماه جديد مي باشد. بديهي است د صورت عدم پرداخت شهريه در سررسيدهاي مقرر علي رغم ميل باطني از پذيرش فرزندتان معذوريم.

 

11. برنامه آموزش از قبل تدوين شده و كليات آن در ابتداي سال تحصيلي  در اختيار اولياء محترم قرار مي گيرد. ضمن اينكه هميشه آماده پذيرش انتقادات و پيشنهادات سازنده اوليا محترم هستيم خواهشمنديم از مداخله مستقيم در امور آموزشي مهد و پیش دبستانی جدا خودداري فرمائيد.

 

12. وظيفه مربيان فقط رسيدگي به بچه ها و تامين نيازهاي آموزشي آنها مي باشد خواهشمند است در مورد مسائل و مشكلات مربوط به اداره مهد و يا مسائل مالي نقطه نظرتان را فقط با دفتر مهد كودك در ميان گذاريد.

 

13. كليه بچه هاي مهدكودك در تمام طول سال تحصيلي از بيمه حوادث و مسئولیت بهره مند مي باشند.

 

14. در صورت اعلام تعطيلي مدارس و مهدهاي كودك به دليل مشكلات جوي( آلودگي هوا، برف، سرما و ...) از سوي رسانه هاي عمومي مقطع پیش آمادگی وپیش دبستانی تعطيل ميباشد. ضمنا در صورت بروز مشكلات تاسيساتي و يا حوادث غير مترقبه كه منجر به تعطيلي مهد كودك گردد، مراتب قبلا به اطلاع والدين محترم خواهد رسيد.

 

15. به دليل اينكه نوگلان عزيزمان در مهد همواره در تكاپو و جنب و جوش مي باشند، خواهشمند است از پوشاندن لباسهاي تنگ و مجلسي كه كودكان را در انجام فعاليت هاي روزانه با مشكل مواجه مي نمايد جدا خودداري نمائيد.

 

16. لطفا از فرستادن هرگونه زيور آلات همراه كودكان پرهيز نمائيد. در صورت عدم رعايت اين نكته، مهد كودك هيچ گونه مسئوليتي در قبال پيامدهاي احتمالي به عهده نخواهد داشت.

 

17.بدليل اينكه عدم حضور مربي دركلاس جدا از اتلاف زمان آموزش بچه ها، خطرات و پيامدهاي ناخوشايند احتمالي در پي خواهد داشت. خواهشمنديم جهت ملاقات با مربيان و صحبت در مورد وضعيت فرزند دلبندتان فقط در روزهاي چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 مراجعه فرمائيد.

 

18. جهت حفظ سلامت محيط مهد و نوگلان دلبندمان خواهشمنديم از فرستادن كودك بيمار به مهد جدا خودداري نموده و پس از بهبودي كامل و با گواهي سلامت از پزشك مراجعه فرمائيد.

 

19. در صورت انصراف شهريه پرداخت شده توسط اولياء به هيچ عنوان مسترد نخواهد شد.

 

                   امضاء                                                               امضاء

مدیریت مهد و آمادگی فرشته ها                                                  ولی نو آموز

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: